SimplySign
: wt, 10 listopada 2020 21:24
Witam!
Przedłużyłem niedawno podpis elektroniczny i jednocześnie zmigrowałem go do wersji mobilnej SimplySign.
Teraz mam problem z podpisami, bo gdy wskazuję w ścieżce pliki obsługujące podpis w katalogu SimplySign to nie widzi nic, tylko prosi o podpięcie karty. Na karcie kryptograficznej oczywiście mam już tylko podpis wygasły, natomiast nowy widnieje w karcie wirtualnej po aktywowaniu podpisu mobilnego tokenem z telefonu.
Jak teraz zmusić R2firma do współpracy z tym ustrojstwem?
Pozdrawiam
Ziemowit Dybilas
Przedłużyłem niedawno podpis elektroniczny i jednocześnie zmigrowałem go do wersji mobilnej SimplySign.
Teraz mam problem z podpisami, bo gdy wskazuję w ścieżce pliki obsługujące podpis w katalogu SimplySign to nie widzi nic, tylko prosi o podpięcie karty. Na karcie kryptograficznej oczywiście mam już tylko podpis wygasły, natomiast nowy widnieje w karcie wirtualnej po aktywowaniu podpisu mobilnego tokenem z telefonu.
Jak teraz zmusić R2firma do współpracy z tym ustrojstwem?
Pozdrawiam
Ziemowit Dybilas