Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » wt, 07 września 2021 13:06
Od kilku tygodni nie jestem w stanie utworzyć zestawienia sprzedaży, pojawia się komunikat "Proszę najpierw określić definicję dokumentu RW w Ustawieniach". Próbowałam sztucznie stworzyć definicję dokumentu o nazwie "RW", niestety program się nie nabrał

Kiedy można oczekiwać poprawki w tym zakresie?
-
JSz
-
- Posty: 114
- Rejestracja: śr, 31 maja 2017 14:13
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: JSz » wt, 07 września 2021 15:32
Problem nie występuje na wersji oficjalnej 10.36.0 z dnia 1.08.2021r. , ale faktycznie pojawił się w wersji diagnostycznej.
Pomóc powinna najbliższa aktualizacja.
Zachęcamy jednak do kontaktu z działem technicznym tel. 713 828 702 lub poprzez program 'pomoc-serwis on-line', będziemy mogli bezpośrednio powiadomić Panią o przygotowanej poprawce...możliwe, że też w trybie diagnostycznym.
Pozdrawiam
-
Hamster500
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 07 września 2021 15:46
-
Kontakt:
Post
autor: Hamster500 » śr, 08 września 2021 15:58
Właśnie też miałem coś podobnego i przeszło mu po aktualizacji, a próbowałem też z trybem kompatybilności w win10
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » śr, 15 września 2021 11:00
JSz pisze: ↑wt, 07 września 2021 15:32
Pomóc powinna najbliższa aktualizacja.
Kiedy mogę się spodziewać aktualizacji? Mam stertę firm czekających na zakończenie, bo nie mogę wygenerować dowodu za sprzedaż...
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » śr, 15 września 2021 12:05
W dalszym ciągu zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z działem serwisu - tel. 71 38 28 702 - dzięki temu szybciej ustalimy co u Państwa się wydarzyło i jak można temu zaradzić.
-
Paulina404
- Posty: 112
- Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39
Post
autor: Paulina404 » czw, 16 września 2021 14:21
Aktualizacja w trybie diagnostycznym rozwiązała problem generowania dowodu, ale zgłoszę Państwu tylko, że kiedy wygeneruję dowód zestawienia sprzedaży, potwierdzę że chcę zobaczyć podgląd w oknie "Dowody", a następnie wybiorę "Drukuj -> Przygotuj" tytuł dowodu to "Faktura Wewnętrzna VAT" zamiast "Dowód Wewnętrzny"

Zamknięcie okna z dowodami i otwarcie go ponownie jednorazowo naprawia problem.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pt, 17 września 2021 9:18
Wersja diagnostyczna wprowadza już pewną nowość, która w ostatecznym kształcie ukaże się na przełomie września i października - DW (dowody wewnętrzne) definiowane i z możliwością wprowadzania własnej numeracji... Na razie w fazie testów, która jak widać po wersji diagnostycznej musi jeszcze dobiec końca
