ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » pt, 15 grudnia 2023 18:09

Chciałbym na koniec poinformować że trwają prace nad programem z funkcjonalnością reset, pozdrawiam
biro-lem
Posty: 4
Rejestracja: czw, 15 grudnia 2022 12:17

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: biro-lem » pn, 18 grudnia 2023 8:26

gdzie go potem szukać?
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » pn, 18 grudnia 2023 13:17

Witam zostawiłem mail goflin@wp.pl tyle jak na razie mogę przekazać, trwają obecnie prace dopieszczające produkt. W programie mają być zawarte importy z innych programów także przesiadka myślę, że przejdzie dobrze no i zdobyte doświadczenia z innych programów nie tylko reset także polecam. Całe moje działanie skupione jest na tym produkcie tylko dlatego, że nie znalazłem na rynku nic godnego polecenia poza reset ale to już pewnie smutna historia.
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » wt, 02 stycznia 2024 18:05

I ot cała symfonia zablokowali możliwość pobierania danych z GUS oraz waluty, pytanie jak dokończyć księgowania bo jeszcze jest grudzień do wprowadzenia. Najlepsze jest to, że mam jeszcze stary program R2księga z nieważnym abonamentem i tam działa pobieranie klientów, niestety waluty nie ale to jest wina zamiany bramki przez ministerstwo. Co im zależy skoro działa to po co blokować do czasu aż ministerstwo nie zmieni bramki. FIRMA GODNA ZAUFANIA nie ma co.
Biznesplus
Posty: 44
Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Biznesplus » śr, 03 stycznia 2024 0:49

Panie Grzegorzu proszę zalogować się na "Moje Programy" ( https://online.reset2.pl/obsluga-klientow/moje-programy ) i jeśli miał pan przedłużoną licencję do końca 2023 to powinien Pan mieć teraz do 31.023.2024. Trzeba pobrać sobie nową licencję do programu.

Nie informują o tym ale na infolinii mi jedna Pani w grudniu powiedziała że nad tym myślą i faktycznie tak zrobili.

Jestem zainteresowany tym program o funkcjonalności resetu o którym pan wspomniał.
Napiszę na maila.

My wdrażamy Raksa ale od początku jestem z niego niezadowolony bo kiedy chcę jakaś funkcjonalność co była w Reset2 to słyszę "nie da się":
- Wczytać JPK FA jako zakup - nie da się
- Zaimportować wyciągi z CSV - nie da się...
- Import rachunków bankowych z białej listy - nie da się.
itp...
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » czw, 04 stycznia 2024 14:16

Witam jeszcze mała sugestia informatycy niech się bardziej skupią nad wdrożeniem rozwiązań z reset do symfonii aby poprawić ten słabiutki produkt niż za blokowanie funkcjonalności reset. Uparli się na klientów reset bo w symfonii 2.0 nie ma blokad a tu co aktualizacja to nowe blokady nie szkoda wam czasu, jak zmienią bramkę w ministerstwie i samo przestanie działać, a nie ktoś chce się wykazać i blokować, na pewno symfonia jako firma zyskuje na "POPULARNOŚCI" gdzie dział marketingu który powinien działać i czuwać nad takimi aspektami. Pozdrawiam
gonia_
Posty: 3
Rejestracja: pn, 01 sierpnia 2022 15:35

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: gonia_ » pn, 08 stycznia 2024 10:52

Dzień dobry,
do 31 marca 2024 r. mamy dostęp do programów celem zakończenia roku. A co dalej? czy będzie mozliwosc po 31 marca dokonywania wydruków, ewentualnie księgowań związanych z badaniem czy też zeznań podatkowych, które są do 30 kawietnia. Rozumiem, że program nei będzie dalej wspierany, nie będzie zmian do aktualnych przepisów - ale czy pozostaną nam funkcjinalności z nim związane związane? (raks 2000, na którym nie pracuję od 2013 roku, kiedy zastapilismy go Resetem dalej pozwala nam na dokonywanie wydruków).
Czy ktoś posiada taką wiedze? a może ktoś z Symfonii się wypowie?
biro-lem
Posty: 4
Rejestracja: czw, 15 grudnia 2022 12:17

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: biro-lem » pn, 08 stycznia 2024 11:14

z tego co zauważyłam, to po upływie terminu licencji nie można drukować (co najważniejsze), w tym zapisów do pdf oraz system nie komunikuje się z Internetem, czyli nie pobiera danych z GUS, kursów, parametry naliczania itp. trzeba się uwinąć z rozliczeniem rocznym do 31.03.2024. Pewności jednak nie mam...
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Inez » pn, 08 stycznia 2024 12:45

gonia_ pisze:
pn, 08 stycznia 2024 10:52
Dzień dobry,
do 31 marca 2024 r. mamy dostęp do programów celem zakończenia roku. A co dalej? czy będzie mozliwosc po 31 marca dokonywania wydruków, ewentualnie księgowań związanych z badaniem czy też zeznań podatkowych, które są do 30 kawietnia. Rozumiem, że program nei będzie dalej wspierany, nie będzie zmian do aktualnych przepisów - ale czy pozostaną nam funkcjinalności z nim związane związane? (raks 2000, na którym nie pracuję od 2013 roku, kiedy zastapilismy go Resetem dalej pozwala nam na dokonywanie wydruków).
Czy ktoś posiada taką wiedze? a może ktoś z Symfonii się wypowie?
Oczywiście, że będzie można drukować, wysyłać JPK i wykonywać wszystkie inne czynności. Program będzie posiadał pełną funkcjonalność i zgodność z przepisami na dzień zakończenia wsparcia z wyjątkami opisanymi niżej. Można z niego korzystać dopóki będzie dla użytkownika funkcjonalny.
Nie będzie dostępne:
- pobieranie aktualizacji programu
- korzystanie z funkcji, które w Specyfikacji programu (Pomoc -> Instrukcja obsługi) są oznaczone: * funkcja dostępna tylko przy ważnym abonamencie, np. weryfikacja statusu VAT kontrahentów w Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów, weryfikacja numerów kont bankowych kontrahentów w wykazie podatników VAT (biała lista) lub pobieranie danych kontrahentów z internetowej bazy danych GUS. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby dane kontrahentów wprowadzać ręcznie (poza mechanizmem pobierania z GUS).
- wsparcie techniczne.
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Inez » pn, 08 stycznia 2024 12:51

biro-lem pisze:
pn, 08 stycznia 2024 11:14
z tego co zauważyłam, to po upływie terminu licencji nie można drukować (co najważniejsze), w tym zapisów do pdf oraz system nie komunikuje się z Internetem, czyli nie pobiera danych z GUS, kursów, parametry naliczania itp. trzeba się uwinąć z rozliczeniem rocznym do 31.03.2024. Pewności jednak nie mam...
Oczywiście, że będzie można drukować, generować zestawienia itp. Wydruki zostaną zablokowane tylko, jeśli klient w programie z nieważnym abonamentem pobierze aktualizację programu, do której nie posiada uprawnień.
gonia_
Posty: 3
Rejestracja: pn, 01 sierpnia 2022 15:35

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: gonia_ » wt, 09 stycznia 2024 12:05

Inez pisze:
pn, 08 stycznia 2024 12:45
Oczywiście, że będzie można drukować, wysyłać JPK i wykonywać wszystkie inne czynności. Program będzie posiadał pełną funkcjonalność i zgodność z przepisami na dzień zakończenia wsparcia z wyjątkami opisanymi niżej. Można z niego korzystać dopóki będzie dla użytkownika funkcjonalny.
Nie będzie dostępne:
- pobieranie aktualizacji programu
Bardzo dziekuję za informację
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: lgorek » śr, 17 stycznia 2024 10:50

Symfonia zabiła najlepszy program księgowy na polskim rynku, ale jest to też zasługa zarządu Resetu że nie było dialogu z użytkownikami i potraktowali nas jak towar i sprzedali.
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: lgorek » wt, 23 stycznia 2024 12:18

SYMFONIA zabiła program aby nie dodawać do niej obsługi KSeF, teraz może on nie być potrzebny jeszcze przez kilka lat, a zamiast niego wejdzie europejski system e-faktur. Czyli jeden standard faktur na całą UE. Może i lepiej ale zamieszania co nie miara.
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » śr, 31 stycznia 2024 17:19

No symfonia dalej robi swoje czyli traci klientów i podnosi ceny za usługi proszę sprawdźcie ile chcą za aktualizację r2płatnik u jednego z moich klientów a ma do 5 pracowników ponad 1000 zł chyba że subskrypcja w rozłożona na 3 lata promocyjne 1 rok do 300 dalszych nie pamiętam, ale ostatecznie wchodzi na 100 % ceny programu. Subskrypcja czyli produkt nie jest twój tylko symfonii no brawo tak dalej rozwojowa symfonia pewnie żegnam się z reset w całości właśnie go zabili. A pamiętam słowa propagandy symfonii w piśmie informującym o kupieniu reset drogi użytkowniku reset dla ciebie nic się nie zmienia no rzeczywiście k... NIC?! Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » czw, 01 lutego 2024 14:14

Szanowni Państwo,
jeśli chodzi o programy R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki:
będzie można drukować, wysyłać JPK i wykonywać wszystkie inne czynności po 31 marca 2024. Programy R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury i R2środki będą posiadały pełną funkcjonalność dostępną na dzień zakończenia wsparcia z wyjątkami opisanymi niżej. Można z nich korzystać dopóki będą dla użytkownika funkcjonalne.
Nie będzie dostępne:
- pobieranie aktualizacji programu,
- wsparcie techniczne,
- korzystanie z funkcji, które w Specyfikacji programu (Pomoc -> Instrukcja obsługi) są oznaczone: * funkcja dostępna tylko przy ważnym abonamencie, np. weryfikacja statusu VAT kontrahentów w Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów, weryfikacja numerów kont bankowych kontrahentów w wykazie podatników VAT (biała lista) lub pobieranie danych kontrahentów z internetowej bazy danych GUS. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby dane kontrahentów wprowadzać ręcznie (poza mechanizmem pobierania z GUS). Podobnie parametry naliczania można wprowadzić ręcznie.

Jeśli chodzi o kwestie dotyczące Symfonii R2Płatnik, to nie planujemy zamykania programu. Co do jego ceny, to jest to sprawa indywidualna, zależna od wielu czynników, takich jak posiadany pakiet, liczba użytkowników korzystających z narzędzia, dodatki itd. Konkretne kwoty są każdorazowo wyliczane per licencja, dlatego zachęcamy do rozmowy z przedstawicielem handlowym o swoich potrzebach, tak żeby znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie – optymalne zarówno funkcjonalnie, jak i cenowo.
Abonament R2Płatnika oprócz aktualizuj zapewnia dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego. Dodatkowo program Symfonia R2Płatnik to doceniany system płacowo-kadrowy wybierany przez specjalistów za jego intuicyjność, łatwość aktualizacji oraz bogatą funkcjonalność.

Z pozdrowieniami,
Zespół Symfonii
ODPOWIEDZ