Ważne informacje o R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Ważne informacje o R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki

Post autor: Ekspert Symfonii » pt, 21 lipca 2023 8:27

Dzień dobry, tu Symfonia!
Przypominamy, że tylko do 31 lipca 2023 roku świadczymy wsparcie do programów: R2firma, R2fk, R2księga, R2faktury, R2środki.

Oznacza to, że od 1 sierpnia 2023 r. nie będziemy:
  • rozwijać programów
  • rozwiązywać zgłoszonych błędów
  • świadczyć pomocy technicznej.
Rozumiemy jednak, że zmiana oprogramowania wymaga czasu, dlatego sprawdź poniżej, co dla Ciebie przygotowaliśmy.

Co dalej?
Wybierz oprogramowanie z oferty Symfonii – właściwe dla swojego biznesu: Symfonia Handel, Symfonia Finanse i Księgowość, Symfonia Środki Trwałe, Symfonia eBiuro.

Co zyskasz?
Jeśli do 31 lipca 2023 roku zamówisz program Symfonii nadal możesz korzystać z:
  • programów Restet2 do 31 grudnia 2023 roku – do tego terminu będziesz mieć internetowy dostęp do zewnętrznych baz danych, a program będziemy aktualizować o krytyczne zmiany prawne [1]
  • nowych wzorów deklaracji CIT i PIT za rok 2023
  • dostępu do wsparcia technicznego, który przedłużymy Ci do:
  • 31 grudnia 2023 r. – w tematach, które dotyczą błędów krytycznych [2]
  • 31 marca 2024 r. – w tematach, które dotyczą błędów w deklaracjach.
Masz pytania?
  • Zadzwoń do nas pod numer: 22 455 56 33.
    Nasi konsultanci są Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.
Z pozdrowieniami
Zespół Symfonii

Podstawa prawna
[1] Z Regulaminu promocji „Przejdź do nas!”, definicja:
Krytyczne zmiany prawne – oznacza zobowiązanie producenta do utrzymania w stanie niepogorszonym poziomu obsługi wymagań prawnych realizowanych w programie, w ramach już dostarczonej funkcjonalności. Oprogramowanie dostarczane jest z określonym zakresem realizowanych funkcji, które zostały przygotowane w kontekście powszechnie obowiązującego porządku prawnego w trakcie ich przygotowania. Gwarancja obsługi krytycznych zmian prawnych, zabezpiecza przed ryzykiem utraty użyteczności programów w typowych procesach biznesowych klientów. (…)

[2] Z Regulaminu promocji „Przejdź do nas!”, definicja:
Błąd, który polega na zatrzymaniu lub poważnym zakłóceniu pracy systemu lub jego części i skutkuje:
  • brakiem możliwości zalogowania do systemu
  • utratą danych przechowywanych w systemie.
ODPOWIEDZ