po aktualizacji

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
BiuroAGA
Posty: 29
Rejestracja: pn, 11 lutego 2019 10:17

po aktualizacji

Post autor: BiuroAGA » pt, 17 maja 2019 10:10

Witam,
po aktualizacji w książce we wprowadzaniu kontrahenta już po wprowadzeniu przestał działać przycisk enter jako wybierz.. trzeba robić to myszką, znacznie spowalnia to pracę. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Elzbam » pt, 17 maja 2019 15:28

Na danych przykładowych nie udało się zaobserwować opisanej sytuacji. Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem 71 38 28 702 w celu uszczegółowienia problemu.
ork
Posty: 3
Rejestracja: pt, 24 maja 2019 11:16

Post autor: ork » pt, 24 maja 2019 11:17

Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobnie i nie mam pomysłu co zrobić.
Greg81
Posty: 11
Rejestracja: wt, 03 kwietnia 2018 13:58

Post autor: Greg81 » ndz, 26 maja 2019 17:37

Prawdopodobnie chodzi o sytuację gdy zakładamy nowego kontrahenta w trakcie księgowania faktury. Program sprawdza status VAT nowego kontrahenta, a następnie "dezaktywuje" okno Kontrahenci. Powinniśmy mieć możliwość wybrania kontrahenta poprzez klawisz Enter, ale okno Kontrahenci nie reaguje na klawiaturę. Trzeba użyć myszy.

Zacytuję treść maila, którego wysłałem 15 maja do osoby obsługującej nas w kwestii serwisu programów RESET. Na chwilę obecną nie dostałem jeszcze odpowiedzi.

"Po ostatniej aktualizacji programu R2fkPRO mamy drobny problem z jego działaniem, który wpływa na komfort i szybkość pracy.

Wersja programu 10.24.0 z 14-05-2019.
Księgujemy nowy dokument zakupowy. Założenie jest takie, że chcemy cały dokument zaksięgować używając tylko klawiatury.
1. W pozycji „Kontrahent (płatnik)” wciskamy „Insert” aby założyć nowego kontrahenta.
2. Otwiera się okno „Kontrahenci” oraz „Znajdź firmę w GUS”.
3. Wpisujemy NIP i zaciągamy dane z GUS.
4. Po zweryfikowaniu danych zatwierdzamy nowego kontrahenta poprzez klawisz „Page Down”.
5. Program w tle najprawdopodobniej sprawdza status VAT kontrahenta (przed aktualizacją było to widoczne, teraz nie jest).
6. Następnie, przed aktualizacją wystarczyło wcisnąć Enter aby wprowadzić nowo założonego kontrahenta do pozycji „Kontrahent (płatnik)” z punktu 1. Teraz się nie da. Trzeba przy pomocy myszy „aktywować” okno „Kontrahenci” i dopiero wtedy wcisnąć Enter lub alternatywnie dwukrotnie kliknąć nowo założonego kontrahenta.
Dzieje się tak tylko gdy księgujemy w firmie będącej VAT-owcem i zakładamy nowych kontrahentów będących dostawcami. Musi więc to być powiązane ze zmianami wprowadzonymi przy ostatniej aktualizacji w kontroli statusu VAT.

Problem ten został przetestowany na kilku komputerach z systemami Windows 7 i Windows 10.
Dobrze byłoby to poprawić aby całe księgowanie dokumentu, wraz z założeniem nowego kontrahenta, mogło odbyć się bez udziału myszy."
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 122
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Edzia » wt, 28 maja 2019 12:07

Coś jest na rzeczy i pojawi się aktualizacja w tym zakresie.
Na obecną chwilę proponujemy akceptować kontrahenta przy użyciu "myszy".
ODPOWIEDZ