po aktualizacji
po aktualizacji
Witam,
po aktualizacji w książce we wprowadzaniu kontrahenta już po wprowadzeniu przestał działać przycisk enter jako wybierz.. trzeba robić to myszką, znacznie spowalnia to pracę. Pozdrawiam.
po aktualizacji w książce we wprowadzaniu kontrahenta już po wprowadzeniu przestał działać przycisk enter jako wybierz.. trzeba robić to myszką, znacznie spowalnia to pracę. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie chodzi o sytuację gdy zakładamy nowego kontrahenta w trakcie księgowania faktury. Program sprawdza status VAT nowego kontrahenta, a następnie "dezaktywuje" okno Kontrahenci. Powinniśmy mieć możliwość wybrania kontrahenta poprzez klawisz Enter, ale okno Kontrahenci nie reaguje na klawiaturę. Trzeba użyć myszy.
Zacytuję treść maila, którego wysłałem 15 maja do osoby obsługującej nas w kwestii serwisu programów RESET. Na chwilę obecną nie dostałem jeszcze odpowiedzi.
"Po ostatniej aktualizacji programu R2fkPRO mamy drobny problem z jego działaniem, który wpływa na komfort i szybkość pracy.
Wersja programu 10.24.0 z 14-05-2019.
Księgujemy nowy dokument zakupowy. Założenie jest takie, że chcemy cały dokument zaksięgować używając tylko klawiatury.
1. W pozycji „Kontrahent (płatnik)” wciskamy „Insert” aby założyć nowego kontrahenta.
2. Otwiera się okno „Kontrahenci” oraz „Znajdź firmę w GUS”.
3. Wpisujemy NIP i zaciągamy dane z GUS.
4. Po zweryfikowaniu danych zatwierdzamy nowego kontrahenta poprzez klawisz „Page Down”.
5. Program w tle najprawdopodobniej sprawdza status VAT kontrahenta (przed aktualizacją było to widoczne, teraz nie jest).
6. Następnie, przed aktualizacją wystarczyło wcisnąć Enter aby wprowadzić nowo założonego kontrahenta do pozycji „Kontrahent (płatnik)” z punktu 1. Teraz się nie da. Trzeba przy pomocy myszy „aktywować” okno „Kontrahenci” i dopiero wtedy wcisnąć Enter lub alternatywnie dwukrotnie kliknąć nowo założonego kontrahenta.
Dzieje się tak tylko gdy księgujemy w firmie będącej VAT-owcem i zakładamy nowych kontrahentów będących dostawcami. Musi więc to być powiązane ze zmianami wprowadzonymi przy ostatniej aktualizacji w kontroli statusu VAT.
Problem ten został przetestowany na kilku komputerach z systemami Windows 7 i Windows 10.
Dobrze byłoby to poprawić aby całe księgowanie dokumentu, wraz z założeniem nowego kontrahenta, mogło odbyć się bez udziału myszy."
Zacytuję treść maila, którego wysłałem 15 maja do osoby obsługującej nas w kwestii serwisu programów RESET. Na chwilę obecną nie dostałem jeszcze odpowiedzi.
"Po ostatniej aktualizacji programu R2fkPRO mamy drobny problem z jego działaniem, który wpływa na komfort i szybkość pracy.
Wersja programu 10.24.0 z 14-05-2019.
Księgujemy nowy dokument zakupowy. Założenie jest takie, że chcemy cały dokument zaksięgować używając tylko klawiatury.
1. W pozycji „Kontrahent (płatnik)” wciskamy „Insert” aby założyć nowego kontrahenta.
2. Otwiera się okno „Kontrahenci” oraz „Znajdź firmę w GUS”.
3. Wpisujemy NIP i zaciągamy dane z GUS.
4. Po zweryfikowaniu danych zatwierdzamy nowego kontrahenta poprzez klawisz „Page Down”.
5. Program w tle najprawdopodobniej sprawdza status VAT kontrahenta (przed aktualizacją było to widoczne, teraz nie jest).
6. Następnie, przed aktualizacją wystarczyło wcisnąć Enter aby wprowadzić nowo założonego kontrahenta do pozycji „Kontrahent (płatnik)” z punktu 1. Teraz się nie da. Trzeba przy pomocy myszy „aktywować” okno „Kontrahenci” i dopiero wtedy wcisnąć Enter lub alternatywnie dwukrotnie kliknąć nowo założonego kontrahenta.
Dzieje się tak tylko gdy księgujemy w firmie będącej VAT-owcem i zakładamy nowych kontrahentów będących dostawcami. Musi więc to być powiązane ze zmianami wprowadzonymi przy ostatniej aktualizacji w kontroli statusu VAT.
Problem ten został przetestowany na kilku komputerach z systemami Windows 7 i Windows 10.
Dobrze byłoby to poprawić aby całe księgowanie dokumentu, wraz z założeniem nowego kontrahenta, mogło odbyć się bez udziału myszy."