Witam!
Mam pracownika z 30 letnim stażem pracy. Odchodzi na emeryturę. Muszę wystawić świadectwo pracy i wpisać okresy nieskładkowe. Ponieważ R2płatnik mam od 2005r. na świadectwie nie pokaże mi wszystkich okresów sprzed tego roku.
Moje pytanie czy jest możliwość wpisania gdzieś nieobecności spowodowanych chorobą/opieką aby program wpisał mi do okresów nieskładkowych?
Znalazłam taką zakładkę nieobecności... (czerwone kółeczko przekreślone) jednak pomimo uzupełnienia danych nie przenosi mi tego do świadectwa...
Czyżby zostało mi tylko edytowanie przed wydrukiem i wpisanie ręcznie...?
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi...
świadectwo pracy
Re: świadectwo pracy
Dzień dobry.
Zalecamy w informacjach dodatkowych ująć, że okresy nieskładkowe są wypisane w załączniku i załączyć w osobnym dokumencie.
Pozdrawiam,
Zalecamy w informacjach dodatkowych ująć, że okresy nieskładkowe są wypisane w załączniku i załączyć w osobnym dokumencie.
Pozdrawiam,
Re: świadectwo pracy
Dziękuję za odpowiedź
Tak właśnie myślałam.... bo okazało się że było tego sporo...
Pzdr. serdecznie
Tak właśnie myślałam.... bo okazało się że było tego sporo...
Pzdr. serdecznie