Witam,
czy jest dostępna możliwość zmiany wartości zamówienia już po wystawieniu pierwszej faktury zaliczkowej? Mam usługę budowlaną której wartość nie była dokładnie znana (wiadomo, że coś zawsze się ujawni w trakcie prac). Klient przy 2 zaliczce musi zapłacić kwotę większą (wynikającą z aneksu do umowy). Niestety nie mogę lub nie potrafię zmienić wartości zamówienia. Tworzenie nowego zamówienia nie jest poprawne ponieważ usługa cały czas jest ta sama.
Proszę o informację czy jest to możliwe a jeśli nie czy jest możliwe wprowadzenie takiej funkcji
Pozdrawiam
Aneta
zmiana wartości zamówienia
Re: zmiana wartości zamówienia
Nie da się poprawić zamówienia, które ma status=w realizacji. Należałoby usunąć fakturę zaliczkową, poprawić zamówienie i ponownie wprowadzić fakturę zaliczkową. Można ewentualnie zwiększyć wartość wykonanej usługi na fakturze końcowej, gdzie poza rozliczeniem zamówienia można byłoby dodać dodatkową pozycję wynikającą z aneksu.