Błąd w naliczeniu premii
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
Błąd w naliczeniu premii
Dlaczego w trakcie naliczania premii (lista płac bez kosztów uzp i ulgi) np. 500 zł brutto, kwota do wypłaty pokazuje mi kwotę na minusie. Składki są dobrze policzone. Problem leży w podatku. Pracownik złożył oświadczenie o nieprzedłużanie terminu zaliczki. Powinno widnieć takie obliczenie wg Pl:
przychód: 500 zł
- skł. ZUS 68,55
- skł. zdr. (500-68,55)x 9% = 38,83 zł
- podatek 500-68,55 = 431 x 17% = 73 zł
- kwota do wypłaty : 319,62
a mi wychodzi na minus.
Płaca zasadnicza 3100 zł. Więc nie wiem dlaczego jest różnica.
przychód: 500 zł
- skł. ZUS 68,55
- skł. zdr. (500-68,55)x 9% = 38,83 zł
- podatek 500-68,55 = 431 x 17% = 73 zł
- kwota do wypłaty : 319,62
a mi wychodzi na minus.
Płaca zasadnicza 3100 zł. Więc nie wiem dlaczego jest różnica.
Re: Błąd w naliczeniu premii
Wychodzi na minus ponieważ program nie nalicza prawidłowo. Ja się zastanawiam jak później te wszystkie błędy skorygować.. wypłacić wynagrodzenia trzeba. Najbardziej mnie złości, że nie ma ŻADNYCH informacji tu na forum (pomijam już fakt nie odpowiadania na pytania użytkowników) na jakim etapie są prace itp. przy kontakcie telefonicznym też niewiele można się dowiedzieć a termin wypłat za pasem.
Re: Błąd w naliczeniu premii
Sprawdziłam, u mnie wylicza ok, stosuję naliczenia wg ustawy.
Sprawdź czy nie ma innych doliczeń do pdof, może wchodzą jakieś świadczenia w naturze, a może PPK.
Sprawdź czy nie ma innych doliczeń do pdof, może wchodzą jakieś świadczenia w naturze, a może PPK.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
Re: Błąd w naliczeniu premii
liczy jak jest jedna wypłata, jak masz dwie listy to już jest problem/. Ludzie na innych sugestiach piszą, że mają ten sam problem.
Re: Błąd w naliczeniu premii
W tej sytuacji proszę o kontakt telefoniczny z działem pomocy technicznej lub założenie sprawy serwisowej w panelu klienta.agnieszka_ng pisze: ↑czw, 17 lutego 2022 13:50Dlaczego w trakcie naliczania premii (lista płac bez kosztów uzp i ulgi) np. 500 zł brutto, kwota do wypłaty pokazuje mi kwotę na minusie. Składki są dobrze policzone. Problem leży w podatku. Pracownik złożył oświadczenie o nieprzedłużanie terminu zaliczki. Powinno widnieć takie obliczenie wg Pl:
przychód: 500 zł
- skł. ZUS 68,55
- skł. zdr. (500-68,55)x 9% = 38,83 zł
- podatek 500-68,55 = 431 x 17% = 73 zł
- kwota do wypłaty : 319,62
a mi wychodzi na minus.
Płaca zasadnicza 3100 zł. Więc nie wiem dlaczego jest różnica.
Do rozwiązania tej sprawy potrzebujemy więcej informacji dot. list płac.