Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
p1rainbow
Posty: 85
Rejestracja: ndz, 06 listopada 2016 17:15

Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Post autor: p1rainbow » śr, 23 lutego 2022 9:32

Dlaczego nikt z Resetu nie zagląda na forum i nie odpowiada na zadane pytania. Naprawdę nie każdy ma czas na czekanie 1,5h na infolinii w kolejce żeby codziennie słyszeć to samo, czyli że pracujecie nad poprawą błędów, lub rozłączenie się konsultanta po połączeniu. Napiszcie kiedy można spodziewać się aktualizacji, wiele osób zagląda na forum.
bogusia
Posty: 1
Rejestracja: pn, 21 lutego 2022 15:03

Re: Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Post autor: bogusia » śr, 23 lutego 2022 14:52

właśnie...czy naprawdę trudno napisać oswiadczenie że np.pacujemy nad programem ale....aktualizacja pojawi się około tego i tego dnia...przepraszamy i prosimy o cierpliwość??? brak szacunku dla pracy i w ogóle dla drugiego człowieka :(
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 50
Rejestracja: wt, 16 marca 2021 10:15
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Post autor: Hubert » śr, 23 lutego 2022 14:54

Forum dyskusyjne służy przede wszystkim do wymiany doświadczeń między użytkownikami naszego oprogramowania. Jeśli zależy Państwu na szybkim uzyskaniu pomocy technicznej prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej: tel. +48 713 828 700 lub zakładając sprawę serwisową w panelu klienta.
p1rainbow
Posty: 85
Rejestracja: ndz, 06 listopada 2016 17:15

Re: Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Post autor: p1rainbow » śr, 23 lutego 2022 15:11

szybka pomoc techniczna, jasne.. moja sprawa serwisowa wisi od 26 stycznia 2022-błędnie naliczany podatek na drugiej liście płac.
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 50
Rejestracja: wt, 16 marca 2021 10:15
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Dlaczego nikt nie odpowiada ze strony Resetu na pytania?

Post autor: Hubert » śr, 23 lutego 2022 15:16

p1rainbow pisze:
śr, 23 lutego 2022 15:11
szybka pomoc techniczna, jasne.. moja sprawa serwisowa wisi od 26 stycznia 2022-błędnie naliczany podatek na drugiej liście płac.
Proszę o podanie numeru sprawy serwisowej - zweryfikuję to.
ODPOWIEDZ