Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
kolo86
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 24 kwietnia 2008 12:02
Post
autor: kolo86 » czw, 24 kwietnia 2008 12:06
Witam,
podczas exportu przelewów od systemu bankowego wyskakuje błąd "TmpBisT: Field '@IOdbiorca' not found"
proszę o jakąś rade ??

-
Mirek
- Posty: 61
- Rejestracja: śr, 12 września 2007 12:13
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Mirek » czw, 24 kwietnia 2008 14:15
Możliwe, że program antywirusowy zablokował dostęp do tabeli. Należałoby zrobić wykluczenia skanowania plików R2Płatnika w programie antywirusowym.
Ponowne uruchomienie programu lub jego aktualizacja powinna temu zaradzić.
-
kolo86
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 24 kwietnia 2008 12:02
Post
autor: kolo86 » czw, 24 kwietnia 2008 14:42
Aktualizacja pomogła

:))
Dzięki.