Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Małgosia
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 27 października 2007 12:12
Post
autor: Małgosia » pn, 30 czerwca 2008 16:15
witam,
wystąpiła u mnie sytuacja, ze 1 miesiąca mam 2 listy płac 1 za maj i 1 za czerwiec (tzn. daty wypłaty wypadają w jednym m-cu) jak mam tu potraktować ulgę podatkową i kup - program przy ustawionym rozl. podatku globalnie używa tych parametrów tylko dla 1 listy) jak będzie prawidłowo??? w każdej liście czy tylko w tej pierwszej?
-
ja
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 27 czerwca 2007 15:34
Post
autor: ja » pn, 30 czerwca 2008 16:19
Koszty i ulga podatkowa przysługują tylko jedne w miesiącu. Ważna jest data wypłaty. Obie listy płac wchodzą w tym samym miesiącu do kartoteki dochodowej i w jednym miesiącu rozliczany jest podatek dochodowy.