aktualizacja - pobranie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 13:37

Proszę zrobić restart komputera i na nowo aktualizować program. U mnie pomogło.
Beania
Posty: 170
Rejestracja: wt, 04 lutego 2014 13:32
Lokalizacja: Olsztyn

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Beania » wt, 08 sierpnia 2023 9:19

Popracujcie kochani nad poprawkami, bo skopane jest wiele rzeczy po tej ostatniej aktualizacji.
Po działaniach zgodnie z instrukcją (link) teraz np. znikły przyciski w oknie archiwizacji:
Załączniki
archiwizacja_fail.jpg
archiwizacja_fail.jpg (62.71 KiB) Przejrzano 9199 razy
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Monika » wt, 08 sierpnia 2023 11:38

Dzień dobry,
tak, mamy już zgłoszony ten błąd, który występuje przy ustawionej w programie czcionce większej niż 8. Do momentu ukazania się poprawki proszę ustawić czcionkę 8.
Beania
Posty: 170
Rejestracja: wt, 04 lutego 2014 13:32
Lokalizacja: Olsztyn

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Beania » wt, 08 sierpnia 2023 11:44

Przy zmianie czcionki na 8 przyciski rzeczywiście są. Potrzebuję jednak czcionki nr 9 - do tej pory było ok. Bardzo proszę o poprawienie. Na razie tabulatorem przechodzę po kolei na pole Archiwizuj (domyślnie, bo go nie ma)...
Strach pobierać kolejne aktualizacje...
Paulina
Posty: 14
Rejestracja: wt, 28 lutego 2023 20:56

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Paulina » czw, 10 sierpnia 2023 8:06

Czy będzie poprawka wersji? Tak by nie blokowała ona programu?
Czy instrukcja udostępniona przez producenta działa, jeśli już wykonało się aktualizację i program nie działa?
Beania
Posty: 170
Rejestracja: wt, 04 lutego 2014 13:32
Lokalizacja: Olsztyn

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Beania » czw, 10 sierpnia 2023 9:04

Po aktualizacji: nie mogę wprowadzić okazjonalnej pracy zdalnej pracownikom zatrudnionym na czas nieokreślony. System nie potrafi zinterpretować pustego pola w oknie 'Umowy o pracę' (nieokreślonej daty zakończenia umowy). Przy wprowadzaniu pracy zdalnej tym osobom pojawia się komunikat jak na screenie. Pracownikom zatrudnionym na czas określony wprowadzam zdalną bez kłopotów.
Załączniki
Schowek-1.jpg
Schowek-1.jpg (60.53 KiB) Przejrzano 9098 razy
Awatar użytkownika
michalS
 
Posty: 127
Rejestracja: śr, 05 lipca 2017 8:03
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: michalS » czw, 10 sierpnia 2023 15:21

Dzień dobry,

problem został rozpoznany po naszej stronie przez Dział Rozwoju Oprogramowania, obecnie trwają prace nad naprawą tego błędu, w najbliższym czasie pojawi się kolejna aktualizacja programu.

Pozdrawiam
Beania
Posty: 170
Rejestracja: wt, 04 lutego 2014 13:32
Lokalizacja: Olsztyn

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Beania » pn, 21 sierpnia 2023 7:31

michalS pisze:
czw, 10 sierpnia 2023 15:21
Dzień dobry,
problem został rozpoznany po naszej stronie przez Dział Rozwoju Oprogramowania, obecnie trwają prace nad naprawą tego błędu, w najbliższym czasie pojawi się kolejna aktualizacja programu.
Pozdrawiam
Bardzo proszę o pamięć i poprawienie błędu w aktualizacji z 24.08., bo na koniec m-ca muszę tę pracę zdalną wpisać, by prawidłowo rozliczyć ryczałt za samochód. Pozdrawiam.
PAWEŁ SMOLIS
Posty: 101
Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: PAWEŁ SMOLIS » śr, 23 sierpnia 2023 18:01

u mnie po aktualizacji wysypały się angaże:
najnowszy, ostatni ma nieaktywne stanowisko a dodatkowo pojawia się przycisk wyboru, po jego kliknięciu wyskakuje okno bez danych z opisem "dostępne stanowiska" ale okno jest puste i nic nie mogę dodać
wcześniejszy angaż działa normalnie
po dodaniu nowego aneksu/umowy (z "pułapu" wcześniejszego aneksu) znowu najnowszy angaż staje się nieaktywny.
Awatar użytkownika
Kamil H
Posty: 21
Rejestracja: wt, 23 maja 2023 10:43

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Kamil H » czw, 24 sierpnia 2023 13:00

Dzień dobry,

na dzień dzisiejszy przewidziana jest aktualizacja, w której zawarliśmy parę poprawek błędów, o których wspominali Państwo powyżej.
Dokładna lista zmian znajdzie się tutaj:https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sect ... -produktu-
W razie gdyby po pobraniu aktualizacji problem nadal występował, zachęcam do kontaktu z naszym działem wsparcia. Można to zrobić telefonicznie lub poprzez założenie sprawy na Państwa portalu eBOK.
PAWEŁ SMOLIS
Posty: 101
Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: PAWEŁ SMOLIS » wt, 29 sierpnia 2023 8:36

Witam, po ostatniej aktualizacji dalej nie mogę wystawić aneksu do umowy, nieaktywne są okna stanowiska.
Załączniki
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg (59.05 KiB) Przejrzano 8556 razy
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Monika » wt, 29 sierpnia 2023 11:05

Witam,

nie ma to związku z aktualizacją. W Ustawienia-Ustawienia kadrowe ma pan zaznaczoną opcję Kontroluj obsadzanie stanowisk w działach. Wówczas w umowach pokazywane są tylko stanowiska możliwe do obsadzenia. Więcej na ten temat w instrukcji obsługi: https://pomoc.symfonia.pl/Help/r2p/-/-/220400.
PAWEŁ SMOLIS
Posty: 101
Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: PAWEŁ SMOLIS » wt, 29 sierpnia 2023 12:53

Dziękuję, miałem zaznaczone automatyczne rejestrowanie do ZUS a nie planowanie zatrudnienia, po aktualizacji coś się "rozjechało".
mendi_25
Posty: 46
Rejestracja: śr, 15 stycznia 2020 14:31

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: mendi_25 » śr, 25 października 2023 7:31

Dzień dobry,
kiedy będzie dostępna aktualizacja, która naprawi błędne wyliczenia składki ZUS odliczonej?
jest koniec miesiąca, robimy wypłaty, a to już kolejny raz, kiedy zostaje wydana aktualizacja z błędami.
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: NA » śr, 25 października 2023 9:32

mendi_25 pisze:
śr, 25 października 2023 7:31
Dzień dobry,
kiedy będzie dostępna aktualizacja, która naprawi błędne wyliczenia składki ZUS odliczonej?
jest koniec miesiąca, robimy wypłaty, a to już kolejny raz, kiedy zostaje wydana aktualizacja z błędami.
Jest już dostępna do pobrania w trybie diagnostycznym dla tych Klientów, którzy zgłosili występowanie u siebie takiego problemu. Aktualizacja ogólnie dostępna planowana jest na okres po 10 listopada. Doraźne rozwiązanie zostało opisane w znanych problemach:

https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... -p%C5%82ac
ODPOWIEDZ