aktualizacja - pobranie
-
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28
Re: aktualizacja - pobranie
Proszę zrobić restart komputera i na nowo aktualizować program. U mnie pomogło.
Re: aktualizacja - pobranie
Popracujcie kochani nad poprawkami, bo skopane jest wiele rzeczy po tej ostatniej aktualizacji.
Po działaniach zgodnie z instrukcją (link) teraz np. znikły przyciski w oknie archiwizacji:
Po działaniach zgodnie z instrukcją (link) teraz np. znikły przyciski w oknie archiwizacji:
- Załączniki
-
- archiwizacja_fail.jpg (62.71 KiB) Przejrzano 9199 razy
Re: aktualizacja - pobranie
Dzień dobry,
tak, mamy już zgłoszony ten błąd, który występuje przy ustawionej w programie czcionce większej niż 8. Do momentu ukazania się poprawki proszę ustawić czcionkę 8.
tak, mamy już zgłoszony ten błąd, który występuje przy ustawionej w programie czcionce większej niż 8. Do momentu ukazania się poprawki proszę ustawić czcionkę 8.
Re: aktualizacja - pobranie
Przy zmianie czcionki na 8 przyciski rzeczywiście są. Potrzebuję jednak czcionki nr 9 - do tej pory było ok. Bardzo proszę o poprawienie. Na razie tabulatorem przechodzę po kolei na pole Archiwizuj (domyślnie, bo go nie ma)...
Strach pobierać kolejne aktualizacje...
Strach pobierać kolejne aktualizacje...
Re: aktualizacja - pobranie
Czy będzie poprawka wersji? Tak by nie blokowała ona programu?
Czy instrukcja udostępniona przez producenta działa, jeśli już wykonało się aktualizację i program nie działa?
Czy instrukcja udostępniona przez producenta działa, jeśli już wykonało się aktualizację i program nie działa?
Re: aktualizacja - pobranie
Po aktualizacji: nie mogę wprowadzić okazjonalnej pracy zdalnej pracownikom zatrudnionym na czas nieokreślony. System nie potrafi zinterpretować pustego pola w oknie 'Umowy o pracę' (nieokreślonej daty zakończenia umowy). Przy wprowadzaniu pracy zdalnej tym osobom pojawia się komunikat jak na screenie. Pracownikom zatrudnionym na czas określony wprowadzam zdalną bez kłopotów.
- Załączniki
-
- Schowek-1.jpg (60.53 KiB) Przejrzano 9098 razy
Re: aktualizacja - pobranie
Dzień dobry,
problem został rozpoznany po naszej stronie przez Dział Rozwoju Oprogramowania, obecnie trwają prace nad naprawą tego błędu, w najbliższym czasie pojawi się kolejna aktualizacja programu.
Pozdrawiam
problem został rozpoznany po naszej stronie przez Dział Rozwoju Oprogramowania, obecnie trwają prace nad naprawą tego błędu, w najbliższym czasie pojawi się kolejna aktualizacja programu.
Pozdrawiam
Re: aktualizacja - pobranie
Bardzo proszę o pamięć i poprawienie błędu w aktualizacji z 24.08., bo na koniec m-ca muszę tę pracę zdalną wpisać, by prawidłowo rozliczyć ryczałt za samochód. Pozdrawiam.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Re: aktualizacja - pobranie
u mnie po aktualizacji wysypały się angaże:
najnowszy, ostatni ma nieaktywne stanowisko a dodatkowo pojawia się przycisk wyboru, po jego kliknięciu wyskakuje okno bez danych z opisem "dostępne stanowiska" ale okno jest puste i nic nie mogę dodać
wcześniejszy angaż działa normalnie
po dodaniu nowego aneksu/umowy (z "pułapu" wcześniejszego aneksu) znowu najnowszy angaż staje się nieaktywny.
najnowszy, ostatni ma nieaktywne stanowisko a dodatkowo pojawia się przycisk wyboru, po jego kliknięciu wyskakuje okno bez danych z opisem "dostępne stanowiska" ale okno jest puste i nic nie mogę dodać
wcześniejszy angaż działa normalnie
po dodaniu nowego aneksu/umowy (z "pułapu" wcześniejszego aneksu) znowu najnowszy angaż staje się nieaktywny.
Re: aktualizacja - pobranie
Dzień dobry,
na dzień dzisiejszy przewidziana jest aktualizacja, w której zawarliśmy parę poprawek błędów, o których wspominali Państwo powyżej.
Dokładna lista zmian znajdzie się tutaj:https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sect ... -produktu-
W razie gdyby po pobraniu aktualizacji problem nadal występował, zachęcam do kontaktu z naszym działem wsparcia. Można to zrobić telefonicznie lub poprzez założenie sprawy na Państwa portalu eBOK.
na dzień dzisiejszy przewidziana jest aktualizacja, w której zawarliśmy parę poprawek błędów, o których wspominali Państwo powyżej.
Dokładna lista zmian znajdzie się tutaj:https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sect ... -produktu-
W razie gdyby po pobraniu aktualizacji problem nadal występował, zachęcam do kontaktu z naszym działem wsparcia. Można to zrobić telefonicznie lub poprzez założenie sprawy na Państwa portalu eBOK.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Re: aktualizacja - pobranie
Witam, po ostatniej aktualizacji dalej nie mogę wystawić aneksu do umowy, nieaktywne są okna stanowiska.
- Załączniki
-
- Bez tytułu.jpg (59.05 KiB) Przejrzano 8556 razy
Re: aktualizacja - pobranie
Witam,
nie ma to związku z aktualizacją. W Ustawienia-Ustawienia kadrowe ma pan zaznaczoną opcję Kontroluj obsadzanie stanowisk w działach. Wówczas w umowach pokazywane są tylko stanowiska możliwe do obsadzenia. Więcej na ten temat w instrukcji obsługi: https://pomoc.symfonia.pl/Help/r2p/-/-/220400.
nie ma to związku z aktualizacją. W Ustawienia-Ustawienia kadrowe ma pan zaznaczoną opcję Kontroluj obsadzanie stanowisk w działach. Wówczas w umowach pokazywane są tylko stanowiska możliwe do obsadzenia. Więcej na ten temat w instrukcji obsługi: https://pomoc.symfonia.pl/Help/r2p/-/-/220400.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 19 grudnia 2014 12:52
Re: aktualizacja - pobranie
Dziękuję, miałem zaznaczone automatyczne rejestrowanie do ZUS a nie planowanie zatrudnienia, po aktualizacji coś się "rozjechało".
Re: aktualizacja - pobranie
Dzień dobry,
kiedy będzie dostępna aktualizacja, która naprawi błędne wyliczenia składki ZUS odliczonej?
jest koniec miesiąca, robimy wypłaty, a to już kolejny raz, kiedy zostaje wydana aktualizacja z błędami.
kiedy będzie dostępna aktualizacja, która naprawi błędne wyliczenia składki ZUS odliczonej?
jest koniec miesiąca, robimy wypłaty, a to już kolejny raz, kiedy zostaje wydana aktualizacja z błędami.
Re: aktualizacja - pobranie
Jest już dostępna do pobrania w trybie diagnostycznym dla tych Klientów, którzy zgłosili występowanie u siebie takiego problemu. Aktualizacja ogólnie dostępna planowana jest na okres po 10 listopada. Doraźne rozwiązanie zostało opisane w znanych problemach:
https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... -p%C5%82ac