proste zestawienie
proste zestawienie
Jaka jest możliwość sporządzenia prostego zestawienia obejmującego tylko przychody, koszty i dochód od początku roku z wyszczególnieniem każdego miesiąca i podsumowaniem narastająco. Takie zestawienie po zakończeniu każdego miesiąca dajemy podatnikom których rozliczamy, wiedzą jaka jest ich sytuacja. Nie wiem jak zrobić go w R2księga.
Wracam jednak do tematu. Zestawienie dla firmy z zakładki PIT-5 wg miesięcy : przychód – koszty – dochód - jest dobre o ile jest jeden właściciel. Ale takie zestawienie chciałabym również dla spółki oraz dla osób które są na kwartalnym PIT-5. Zestawienie takie dajemy co miesiąc klientom biura. W tym programie nie wiem gdzie zrobić takie zestawienie. Wg mnie jest to bardzo ważne zestawienie i powinno być drukowane z poziomu księgi.
w oknie z pitem 5 masz dostępne zestawienie należnego podatku za każdy miesiąc/kwartał
możesz też drukować dla kwartalników zestawienie o jakim pisała Monika
zestawienie dochodów dla firmy możesz wydrukować z okna księgi - zestawienie remanentów - remanenty (informacja o przychodach i kosztach z podziałem na kolumny)
możesz też drukować dla kwartalników zestawienie o jakim pisała Monika
zestawienie dochodów dla firmy możesz wydrukować z okna księgi - zestawienie remanentów - remanenty (informacja o przychodach i kosztach z podziałem na kolumny)
Z zestawienia o którym piszę klienci na bieżąco wiedzieli jak wygląda sytuacja dochodowa firmy w porównaniu z poprzednimi miesiącami . Nie interesuje ich w tym momencie rozliczenie podatkowe , bo na to dostają przelewy .Chcą wiedzieć jakie mają dochody – dla klienta jest to ważne chociażby w przypadku gdy planuje ubiegać się o kredyt bankowy. Dla kwartalnika ważny jest każdy miesiąc, bo z tego będzie wiedział jak „ułożyć” sobie następny miesiąc by uniknąć dużego podatku. Chcę takie zestawienia dla spółki i kwartalnika jakie drukuję z PIT-5 dla jednoosobowej firmy, chociaż uważam że powinno być drukowane z poziomu księgi. Takie zestawienie sporządzany również dla banku w przypadku firmowych kredytów. UWAŻAM, ŻE TAKIE ZESTAWIENIE TO PODSTAWA.
Wracam do tematu, bo co jakiś czas wkurza mnie to. A nic w temacie się nie zmieniło. W zakładce właściciel – PIT5, nie wydrukuję tego zestawienia dla spółki, dla podatnika który rozlicza się kwartalnie i dla podatnika który rozlicza się sam, chyba że powiem mu żeby policzył sobie dochód na kalkulatorze, bo zestawienie tam generowane i owszem pokazuje w każdym miesiącu przychody, koszty, ale dochód oblicza dodając uwzględnione w PIT-5 straty z poprzednich lat, a mnie chodzi o zestawienie z bieżącego roku . Zestawienie sum miesięcznych z księgi + niech liczy sobie ? zmieniać co miesiąc kwartalne rozlicznie na miesięczne, żeby wydrukować takie zestawienie które też nie będzie prawidłowe ? nie , tylko nie to. W dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego nie mam możliwości wydrukowania takiego zestawienia , dla biura rachunkowego to podstawa. Co miesiąc wraz z przelewem przekazuję
podatnikowi informację o przychodach, kosztach i uzyskanym dochodzie, na wzór tego zestawienia z zakładki właściciel – PIT-5, oczywiście w większości musimy robić to w excelu, ale dla czego ?
podatnikowi informację o przychodach, kosztach i uzyskanym dochodzie, na wzór tego zestawienia z zakładki właściciel – PIT-5, oczywiście w większości musimy robić to w excelu, ale dla czego ?