1. Jeżeli w umowie o pracę wypełnię pole „ rodzaj pracy „ i „stanowisko’’ np. w jednym i drugim „ księgowa” to na umowie o pracę mam dwa razy wpisane „księgowa” i to samo na świadectwie pracy, trochę to głupio wygląda. Jeżeli nie wypełnię pola „rodzaj pracy” tylko stanowisko to na liście umów nie widzę stanowiska i muszę przejść na podgląd danych. Czy można to jakość rozwiązać ?
2. Co robię nie tak, że w przypadku zakończenia umowy w ciągu miesiąca np. 16-tego program liczy wynagrodzenie dla pracownika za cały miesiąc , muszę przeliczać i ręcznie poprawiać.
3.W świadectwie muszę wpisać że umowa została rozwiązana za porozumienie stron i podstawę prawną ( to z programu), ale chciałabym dodać również „z przyczyn niedotyczących pracownika” jak można to zrobić nie korzystając z eksportu do edytora.
umowa o pracę
1.W oknie z umowami możemy dodać (Ctrl+F4)kolejne kolumny tabeli które będą widoczne w oknie z umowami. W stanndarcie mamy uwidocznioną kolumnę "rodzaj pracy" a dostępne są: "rodzaj pracy/stanowisko","stanowisko"
2.Najprawdopodobniej składniki wynagrodzenia tego pracownika niemają ustawione w definicji "pomniejszaj o dni nieobięte umową"
2.Najprawdopodobniej składniki wynagrodzenia tego pracownika niemają ustawione w definicji "pomniejszaj o dni nieobięte umową"