Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Krzysiek B
Post
autor: Krzysiek B » pt, 02 września 2005 12:21
Jak należy zaznaczać w karcie pracy pracę w wolną sobotę, aby program prawidłowo naliczał wynagrodzenie?
1. w przypadku gdy pracownik nie otrzymał dnia wolnego za tę sobotę.
2. w przypadku gdy pracownik otrzymał dzień wolny w tygodniu.
-
tomek-nt2
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr, 20 kwietnia 2005 17:01
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: tomek-nt2 » pn, 05 września 2005 10:10
ad1. zegarek w sobotę i 8 godzin pracy (będą wtedy nadgodziny)
ad2. w nominalnych dniach pracy zmienić podwójnym kliknięciem na dodatkowy dzień wolny (ten za sobotę ->czarny na zielonym tle) oraz sobotę na dodatkowy dzień pracy (->zielony na białym tle)
tomek-nt2