brak KUP i ulgi
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 18 maja 2012 13:19
brak KUP i ulgi
Witam,
w pewnym momencie program przestał uwzględniać koszty uzyskania przychodu i tzw. "ulgę" podatkową (kwotę wolną od podatku) na listach płac u wszystkich pracowników, podczas gdy w zakładce "PIT" mają "odhaczone" prawidłowo, nic też nie majstrowałam przy ustawieniach związanych z podatkiem ani w ustawieniach list płac. Dodam, że do tej pory program liczył prawidłowo a w definicji listy płac w/w skladniki cały czas są uwzględnione. Wszystko muszę teraz korygować ręcznie. Czy ktoś wie jak przywrócić prawidłowe obliczanie podatku? Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.
w pewnym momencie program przestał uwzględniać koszty uzyskania przychodu i tzw. "ulgę" podatkową (kwotę wolną od podatku) na listach płac u wszystkich pracowników, podczas gdy w zakładce "PIT" mają "odhaczone" prawidłowo, nic też nie majstrowałam przy ustawieniach związanych z podatkiem ani w ustawieniach list płac. Dodam, że do tej pory program liczył prawidłowo a w definicji listy płac w/w skladniki cały czas są uwzględnione. Wszystko muszę teraz korygować ręcznie. Czy ktoś wie jak przywrócić prawidłowe obliczanie podatku? Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.
Może być kilka powodów, ciężko jednoznacznie zdiagnozować taki przypadek.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy parametry naliczania są właściwe - czy nie ma w oknie pustych dat, czy zakresy dat się nie nakładają. Czy w aktywnych parametrach naliczania są wpisane wartości dla kosztów i ulgi.
Domyślam się, że nie jest to druga lista płac w miesiącu i są na liście płac oba pola tylko bez wartości. Bo jeśli jest inaczej to na drugiej liście płac w miesiącu (wg daty wypłaty) KUP a jeśli pola nie istnieją to należy je dodać do definicji listy płac.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy parametry naliczania są właściwe - czy nie ma w oknie pustych dat, czy zakresy dat się nie nakładają. Czy w aktywnych parametrach naliczania są wpisane wartości dla kosztów i ulgi.
Domyślam się, że nie jest to druga lista płac w miesiącu i są na liście płac oba pola tylko bez wartości. Bo jeśli jest inaczej to na drugiej liście płac w miesiącu (wg daty wypłaty) KUP a jeśli pola nie istnieją to należy je dodać do definicji listy płac.