Witam!
proszę o podpowiedz, przy wydruku rejestru zakupu Vat, chcę żeby dokonał on rozbicia na pozycje:
- pozostałe nabycie
- nabycie środków trwałych.
Z góry dziękuję za pomoc
Rejestr zakupu VAT
Na wydruku Rejestru zakupu VAT w części "Zakup środków trwałych" pojawiają się te wpisy do Księgi handlowej, które na zakładce "Rozliczenie VAT" w kolumnie "Rodzaj" mają "zakup śr. tr.". Taki rodzaj rozliczenia VAT będą miały wpisy, w których użyto konta z grupy 0, z zaznaczonym polem "Zakup środków trwałych". Pole to jest widoczne w oknie "Plan kont" na kontach grupy 0. Jeśli zaś we wpisie na zakładce "Rozliczenie VAT" jest tylko "zakup" oznacza to, że do księgowania użyto konta, na którym nie zostało zaznaczone pole "Zakup środków trwałych" i na wydruku Rejestru zakupu VAT taki wpis będzie ujęty w części "Pozostałe nabycia".
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.