Problem z eksportem dokumentów do PDF
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 09 stycznia 2014 8:13
Problem z eksportem dokumentów do PDF
Witam,
Mam problem z eksportem plików do PDF.
Problem zauważyłem przy dokumentach sprzedaży, po przygotowaniu wydruku i kliknięciu ikonki: eksportuj do pliku w formacie PDF
podaniu ścieżki gdzie ma się zapisać plik i kliknięciu Zapisz, program blokuje się na ok 5s po czym wyświetla się komunikat z błędem o treści:
Nie udało się skopiować PDF do pliku tymczasowego
już w czasie "blokady" programu plik pdf normalnie się zapisuje i wszystko z samym plikiem pdf jest OK, ale komunikat z błędem i sama blokada programu jest dosyć irytująca.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jaka może być przyczyna błędu?
Mam problem z eksportem plików do PDF.
Problem zauważyłem przy dokumentach sprzedaży, po przygotowaniu wydruku i kliknięciu ikonki: eksportuj do pliku w formacie PDF
podaniu ścieżki gdzie ma się zapisać plik i kliknięciu Zapisz, program blokuje się na ok 5s po czym wyświetla się komunikat z błędem o treści:
Nie udało się skopiować PDF do pliku tymczasowego
już w czasie "blokady" programu plik pdf normalnie się zapisuje i wszystko z samym plikiem pdf jest OK, ale komunikat z błędem i sama blokada programu jest dosyć irytująca.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jaka może być przyczyna błędu?
Jeśli jest to Windows Vista/7/8 to problem może wynikać z braku uprawnień do zapisu w katalogu tymczasowym, zatem należałoby sprawdzić uprawnienia, uruchamiać program poprzez opcję "Uruchom jako administrator". Poza tym, bez względu na wersję systemu, zalecamy przeprowadzenie tzw. oczyszczania dysku.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 09 stycznia 2014 8:13
Należałoby jeszcze sprawdzić uprawnienia, czyli czy użytkownik może zapisywać pliki w katalogu tymczasowym (niezależnie od programu R2faktury). Można jeszcze spróbować zrobić zapis przy wyłączonym programie antywirusowym (wyłączyć antywirusa -> uruchomić program R2faktury -> zrobić próbny wydruk).
Warto byłoby też sprawdzić jaka to jest wersja programu R2faktury (menu Pomoc -> O programie). Może należałoby program zaktulizować.
Warto byłoby też sprawdzić jaka to jest wersja programu R2faktury (menu Pomoc -> O programie). Może należałoby program zaktulizować.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 09 stycznia 2014 8:13
Administrator systemu Windows z kontrolą konta użytkownika na jakim poziomie? (panel sterownia - konta użytkowników)
Do jakiej lokalizacji program próbuje zapisywać plik? (pulpit? katalogi użytkownika? program files?)
Czy przeprowadzono oczyszczanie dysku C (ze szczególnym uwzględnieniem katalogów tymczasowych)?
Program pracuje w sieci czy dostęp do bazy danych wskazany jest jako (local)\RESET2?
Do jakiej lokalizacji program próbuje zapisywać plik? (pulpit? katalogi użytkownika? program files?)
Czy przeprowadzono oczyszczanie dysku C (ze szczególnym uwzględnieniem katalogów tymczasowych)?
Program pracuje w sieci czy dostęp do bazy danych wskazany jest jako (local)\RESET2?