Przy pobieraniu danych płatnika wyświetlił mi się komunikat "Podano niepoprawną wartość uwierzytelniającą. Wprowadź ją ponownie".
Dlaczego tak się dzieje? Co z tym zrobić?
Pobieranie danych
Poproszę o więcej szczegółów. W którym dokładnie momencie wyskakuje ten komunikat? W celu szybkiego rozwiązania problemu zachęcam do kontaktu telefonicznego bezpośrednio z serwisem pod nr 71/377-12-02.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.