historia zatrudnienia - uzupełnienie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
monika1985
Posty: 5
Rejestracja: śr, 20 kwietnia 2016 13:49

historia zatrudnienia - uzupełnienie

Post autor: monika1985 » pn, 30 maja 2016 12:09

Mam pracownika , który u nas już pracował. Niestety przy wdrożeniu programu nie wprowadzono go do bazy . mam go teraz zatrudnionego. Natomiast brakuje mi jego okresu zatrudnienia w historii zatrudnienia .Potrzebuję tego , by dobrze generował mi się raport do PFRON. Jak wprowadzę go z ręki do historii zatrudnienia to mi go nie zbiera do raportu. Czy da się go jakoś inaczej tam wprowadzić ?
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » pn, 30 maja 2016 13:53

A czy ten pracownik nie ma czasem jakichś nieobecności, które wykluczają go z zestawienia?
monika1985
Posty: 5
Rejestracja: śr, 20 kwietnia 2016 13:49

Post autor: monika1985 » pn, 30 maja 2016 13:57

niestety nie . Mam kilku takich pracowników i wyklucza ich tylko to ,że nie ma ich w historii zatrudnienia.
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » pn, 30 maja 2016 14:37

Wpisy w historii zatrudnienia (lub ich brak) w ogóle nie powinny mieć w omawianym przypadku znaczenia.

Może generując raport ma Pani wpisany zakres działów np. tylko dla Administracji i przez to pomija Pani wspomnianych pracowników, ponieważ przynależą do innego działu?

Zapraszam do kontaktu telefonicznego z Serwisem: 71/38-28-702, telefonicznie będzie znacznie łatwiej wyjaśnić sprawę.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ