Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
chico
- Posty: 20
- Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Post
autor: chico » pt, 20 stycznia 2017 8:00
Dzień dobry,
Mam problem po przywróceniu danych z wersji 4.x do 10.x. Jedna firma(nawiasem mówiąc jeszcze nie księgowana, uzupełnione jedynie dane firmowe) otwiera się z nastąpującym błędem:
http://i.imgur.com/azw6C0G.png
Proszę o informację z czym to może być związane i jak ten błąd naprawić? Mam cały czas dostęp do wersji R2fk 4.x gdzie ta baza istnieje
Ostatnio zmieniony pn, 23 stycznia 2017 8:22 przez
chico, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pt, 20 stycznia 2017 9:05
Dzień dobry
W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?
Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.
Prosimy o informację czy pomogło.
-
chico
- Posty: 20
- Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
- Lokalizacja: 127.0.0.1
Post
autor: chico » pt, 20 stycznia 2017 9:20
sławek pisze:Dzień dobry
W jaki sposób nastąpiło przejście z wersji 4 na wersję 10?
Na pewno poprzez odtworzenie danych z archiwum?
Jeśli posiada Pan archiwum - prosimy o zaktualizowanie wersji programu 10 do wersji najnowszej 10.01.4 z dnia 19.01.2017 i próbę odtworzenia danych.
Prosimy o informację czy pomogło.
Odtworzenie danych poprzez archiwum(archiwizacja na 4.x, instalacja r2fk 10.x, aktualizacja do 10.1.4, dearchiwizacja na 10.1.4)
Wersja programu najnowsza możliwa, wykonałem ponownie odtworzenie danych i jest ten sam komunikat. Po 'OK' program wchodzi dalej ale ten błąd wcześniej się nie pojawiał. Istnieje tylko użytkownik ADMIN
P.S.
Oczywiście folder RESET2 wykluczony ze skanowania AV.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » wt, 24 stycznia 2017 11:22
W tej sytuacji pozostaje tylko kontakt telefoniczny z działem serwisu.
Prosimy o kontakt pod numerem 71 28 28 702