informacja do umowy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
ski.jacek
Posty: 20
Rejestracja: pn, 14 listopada 2016 22:40

informacja do umowy

Post autor: ski.jacek » ndz, 29 stycznia 2017 21:54

Witam,

jak drukuję informację do umowy o pracę (art.29par.3 KP) drukuje mi się wersja dla pracodawcy posiadającego regulamin pracy. Czy istnieje wersja dla nieposiadających regulaminu?
Awatar użytkownika
mateuszw
 
Posty: 32
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2016 9:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: mateuszw » wt, 31 stycznia 2017 8:15

Dzień dobry,
nie ma takiej opcji w programie R2Płatnik. Konieczne jest stworzenie własnej makiety dokumentu na podstawie Informacji do umowy. Makietę można utworzyć w Ustawienia-Makiety Dokumentów.
Pozdrawiam
ski.jacek
Posty: 20
Rejestracja: pn, 14 listopada 2016 22:40

Post autor: ski.jacek » wt, 31 stycznia 2017 19:34

a to wielka szkoda - bo przecież większość firm na chwilę obecną nie ma obowiązku posiadania Regulaminu
stąd też moja sugestia na przyszłość - bo uważam, że warto dorzucić ten tematu do usprawnień
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » śr, 01 lutego 2017 16:52

Małe firmy nie raz praktykują wpisywanie dodatkowych informacji w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia. Aby nie pisać wielokrotnie tej samej treści przy każdym pracowniku, można ją najpierw wprowadzić do tzw. biblioteki (przycisk z kropeczkami ...) i później wybierać "gotowiec".

Pozdrawiam.
Fal@
Posty: 192
Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42

Post autor: Fal@ » pn, 06 lutego 2017 11:02

W umowie o pracę , również znajduje się miejsce do podpisania: znajomość treści regulaminu u pracodawcy posiadającego regulamin pracy. O ile nie stosujemy tam podpisów, to Pani Urzędniczka w PUP wymusiła podpis w tym miejscu, bo jeśli jest taka pozycja to musi być podpisana (!) Na nic nie zdały się zapewnienia, że mając dwóch pracowników nie musimy mieć regulaminu.


Zamieszczenie informacji z podstawowej informacji, wydłużyło by wydruk umowy na dwie strony. Jednostronicowa umowa jest jednak bardziej czytelna.
Pozdrawiam Fal@
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » pn, 06 lutego 2017 11:53

Doraźnie proponowałabym usuwać na podglądzie wydruku tę budzącą niepokój :wink: Urzędnika treść (2X klik w treść, zaznaczy się na żółto i usuwamy).

Może po sezonie PIT uda się coś dobudować odgórnie...

Zawsze też można, jak radził Kolega wyżej, utworzyć własną makietę dokumentu i wyrzucić z niej, czego nie chcemy lub dopisać, co potrzebne.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ