Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
-
maksimus
- Posty: 159
- Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: maksimus » czw, 02 lutego 2017 8:02
Od pewnego czasu przy wypakowywaniu aktualizacji pokazuje mi się informacja jak na zdjęciu poniżej. Czy ma to jakiś wpływ na działanie programu, czy można to zignorować i pracować dalej na programie?
http://screenshot.sh/m3EyGJjrODBJU
-
kaputo
- Posty: 2
- Rejestracja: śr, 25 stycznia 2017 21:58
Post
autor: kaputo » ndz, 05 lutego 2017 23:27
Właśnie. Ja też od jakiegoś czasu mam taki komunikat. Po zaznaczeniu ignoruj program działa.
Czy znana jest przyczyna?
-
Wodaprem
- Posty: 4
- Rejestracja: wt, 07 lutego 2017 13:44
Post
autor: Wodaprem » pt, 10 lutego 2017 11:58
program działa i jest napisane ze wersja aktualna jest identyczna jak ta którą chcę (chcemy) pobrać, ale podczas instalacji występuje właśnie taki błąd.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pn, 13 lutego 2017 10:24
Na bieżącej wersji programu (z dnia 10.02) nie powinno być już z tym problemu.
-
Krasnal45
- Posty: 14
- Rejestracja: wt, 21 lutego 2017 20:21
Post
autor: Krasnal45 » wt, 21 lutego 2017 20:33
Witam wieczorową porą.
U mnie ten sam problem również występuje.
Dziś aktualizowałem do wersji 10.02.4. Sytuacja bez zmian.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » śr, 22 lutego 2017 9:09
Ponownie przyjrzymy się sprawie.
Przepraszamy za utrudnienia.
-
Fal@
- Posty: 192
- Rejestracja: pn, 13 lutego 2006 14:42
Post
autor: Fal@ » pt, 24 lutego 2017 9:31
Podczas instalacji i pierwszej aktualizacji R2faktury 10xx- 24.02.17 - błąd również wystąpił
Pozdrawiam Fal@
-
pawko
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 05 grudnia 2017 10:15
Post
autor: pawko » wt, 05 grudnia 2017 10:17
Problem z aktualizacją "nie moge utworzyc r2lib.dll", trwa już od dwóch ostatnich aktualizacji.
Księga zaktualizowała się bez problemu. Faktury niestety nie.
Proszę o pomoc.
-
Krystek
-
- Posty: 78
- Rejestracja: pn, 24 lipca 2017 14:09
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Krystek » czw, 18 stycznia 2018 11:02
W razie kłopotów z aktualizacją, możemy spróbować następujących czynności:
1.Dezaktywujemy antywirusa i/lub zaporę systemową (czasowo, np. na 15-30min -tak aby wystarczyło nam czasu na dokonanie wszystkich operacji)
2. Pobieramy aktualizację i instalujemy ją ręcznie - dla programu R2faktury instrukcja dostępna tutaj:
http://www.reset2.pl/oferta/standard/r2 ... tualizowac
3.UWAGA: ważne jest, aby uruchamiać plik aktualizacyjny, program etc spod PPM opcją "uruchom jako administrator".
Kłopot powinien zostać rozwiązany
