Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
p1rainbow
- Posty: 85
- Rejestracja: ndz, 06 listopada 2016 17:15
Post
autor: p1rainbow » pn, 08 maja 2017 9:46
Witam,
system nie przyjmuje zagranicznego rachunku bankowego pracownika. Czy jest możliwość jego wprowadzenia? pojawia się komunikat o błędnym formacie.
Dziękuję
-
MonikaK
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 09 maja 2017 14:31
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: MonikaK » wt, 09 maja 2017 14:32
A na pewno wprowadzasz właśnie w poprawnym formacie? U mnie przechodzi bez problemu.
-
p1rainbow
- Posty: 85
- Rejestracja: ndz, 06 listopada 2016 17:15
Post
autor: p1rainbow » śr, 10 maja 2017 8:20
tak, zgodnie ze wskazówkami i pojawia się komunikat o nieprawidłowym formacie :/
-
NA
-
- Posty: 567
- Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: NA » czw, 11 maja 2017 13:52
W bibliotece banków wprowadziłem nazwę banku, zaznaczyłem pole "bank zagraniczny", w rachunku bankowym pracownika wybrałem ten bank, wpisałem numer konta (przykładowo: GB81LOYD77481411111111) i program to zapisał.