święto w sobotę
święto w sobotę
Jak zaznaczyć w kalendarzu dzień wolny za święto w sobotę?
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Tak, można.
Proszę tylko pamiętać, aby najpierw ustawić dodatkowy dzień wolny w kalendarzu "wspólnym" (Okna-Kalendarze-np. Główny), a dopiero później uzupełniać miesięczne karty pracy poszczególnych pracowników. Kalendarz jest to jakby wzorzec, kopiowany do miesięcznych kart pracy pracowników, którzy mają ten kalendarz przyporządkowany w Aktualnym Zatrudnieniu (żarówka).
Jeżeli najpierw uzupełnimy kartę pracy pracownika, a dopiero później ustawimy w kalendarzu dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę, to trzeba pamiętać o skasowaniu i wypełnieniu miesięcznej karty pracy tego pracownika od nowa.
Proszę tylko pamiętać, aby najpierw ustawić dodatkowy dzień wolny w kalendarzu "wspólnym" (Okna-Kalendarze-np. Główny), a dopiero później uzupełniać miesięczne karty pracy poszczególnych pracowników. Kalendarz jest to jakby wzorzec, kopiowany do miesięcznych kart pracy pracowników, którzy mają ten kalendarz przyporządkowany w Aktualnym Zatrudnieniu (żarówka).
Jeżeli najpierw uzupełnimy kartę pracy pracownika, a dopiero później ustawimy w kalendarzu dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę, to trzeba pamiętać o skasowaniu i wypełnieniu miesięcznej karty pracy tego pracownika od nowa.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 02 października 2017 15:06
wolne za sobotę
Właśnie wprowadziłam pracownikowi dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę, korzystając z zaproponowanej przez Państwo opcji. I pojawił się komunikat:
"Suma godzin pracy jest różna od sumy godzin nominalnych 50% i 100%". Zaznaczam, że pracownik jest zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy i w karcie pracy nie ma nadgodzin,. Pracuje od poniedziałku do piątku. Co oznacza ten komunikat?
"Suma godzin pracy jest różna od sumy godzin nominalnych 50% i 100%". Zaznaczam, że pracownik jest zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy i w karcie pracy nie ma nadgodzin,. Pracuje od poniedziałku do piątku. Co oznacza ten komunikat?
święto w sobotę
Wpisu dokonałam w miesięcznej (XII/2017) karcie pracy
święto w sobotę
Tego wpisu nie można wprowadzić w rubryce Nominalne dni pracy. Ta funkcja działa w rubryce Dni pracy
Z racji wolnego za święto w sobotę pomniejszamy nominał danego miesiąca a nie dni pracy.
Skoro nie da się zmienić nominałów to oznacza, że karta pracy ma włączone RCP i harmonogramy. Wówczas zmianę tę należy wprowadzić w kalendarzu lub harmonogramie. Jeśli będą dalsze problemy to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem.
Skoro nie da się zmienić nominałów to oznacza, że karta pracy ma włączone RCP i harmonogramy. Wówczas zmianę tę należy wprowadzić w kalendarzu lub harmonogramie. Jeśli będą dalsze problemy to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem.
święto za sobotę
Dziękuję, za wskazówkę. Wprowadziłam dodatkowy dzień wolny w zakładce Okna/kalendarze następnie na miesięcznej karcie pracy skasowałam cały miesiąc i wypełniłam go ponownie. Wszystko jest w porządku.