Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Justina
- Posty: 21
- Rejestracja: pt, 19 sierpnia 2016 8:56
Post
autor: Justina » śr, 18 października 2017 13:02
Witam,
proszę o pomoc w zakresie informacji dla pracownika w firmie bez regulaminu pracy.
Czy można gdzieś zaznaczyć, że firma nie ma regulaminu i wtedy informacja będzie obszerniejsza? Czy trzeba stworzyć sobie makietę?
Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź.
Dziękuję i pozdrawiam

-
Marioo
- Posty: 1
- Rejestracja: czw, 19 października 2017 16:23
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Post
autor: Marioo » czw, 19 października 2017 16:31
Również chętnie się dowiem, co w takiej sytuacji jak to rozwiązać
-
Renata
-
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Renata » czw, 19 października 2017 16:50
Niestety, nie ma domyślnie takiego szablonu, ale można dobudować we własnym zakresie jako tzw. makietę (w Ustawienia-Makiety dokumentów) lub zlecić do wykonania w serwisie (w ramach usług odpłatnych).
Doraźnie (i bez wpędzania się w koszty) można edytować dokument na podglądzie wydruku (2X klik i jak treść zaznaczy się na żółto, to dopisujemy własny tekst). Przy dużej rotacji pracowników oczywiście takie przeróbki nie mają sensu, lepiej wykonać makietę.
Ewentualnie można dopisać dodatkowe informacje w Umowie o pracę, na zakładce Warunki, w polu Inne warunki zatrudnienia.
Pozdrawiam.