Zakończenie umowy a lista płac

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
HALSZKA
Posty: 21
Rejestracja: ndz, 12 listopada 2006 18:51
Kontakt:

Zakończenie umowy a lista płac

Post autor: HALSZKA » ndz, 12 listopada 2006 20:08

Na 15 muszę sporządzić listę płac po rozwiązaniu umowy o pracę. W aktualnym zatrudnieniu jest zakończenie umowy o pracę z dniem 15. W karcie urlopowej zdefiniowane dni urlopu, wyliczona karta pracy(OK). Program wylicza mi listę płac za cały miesiąc zamiast do 15-tego. W definicjach/ składniki wynagrodzeń - ustawienia domyślne(wprowadzanie zmian w "pomniesz o dni nie objęte umową" lub "pomniejsz o dni niepracujące" nic nie daje).
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Janusz S.
Awatar użytkownika
Mariusz
 
Posty: 85
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 13:19
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Mariusz » pn, 13 listopada 2006 14:43

Ustaw w liście płac okres wynagrodzeń i nieobecności na cały miesiąc (teraz pewnie ustawiasz od 1 do 15 - a w tym okresie jego współczynnik obecności = 100%) :idea:
HALSZKA
Posty: 21
Rejestracja: ndz, 12 listopada 2006 18:51
Kontakt:

Post autor: HALSZKA » pn, 13 listopada 2006 16:45

O.K. Działa. Dzięki :D
Chociaż pokazał się komunikat "Angaż(01-11-2006 - 15-11-2006) nie obejmuje całego okresu wynagrodzeń listy" program wyliczył prawidłowo.
Janusz S.
ODPOWIEDZ