Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem?
Wysyłka paska
Wysyłka paska
Dzień dobry.
Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem?
Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem?
Re: Wysyłka paska
A czy tylko jednej z osób nie chce wysłać czy każdemu? Czy komukolwiek innemu w ogóle program wysyła pomyślnie pasek na mejla? Jeśli innym wysyła, to proszę sprawdzić czy w adresach, w zakładce "korespondencji", jest wybrana kropka przy "jak zameldowania" czy może "inny adres". Jeśli nadal będzie z tym problem, to proponuję kontakt telefoniczny z serwisem aby to wyjaśnić.jadmar pisze:Dzień dobry.
Podczas wysyłania paska płacowego dostaję komunikat, że nie można ich wysłać ponieważ dany pracownik nie ma wpisanego adresu email. Jednak w danych pracownika email jest wpisany. Czy czegoś nie wiem?
