Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » wt, 15 listopada 2016 13:50
Jeśli napotkali Państwo błąd podobny do widocznego poniżej
zachęcamy do zapoznania się z
tym tematem
-
dtr-invest
- Posty: 1
- Rejestracja: pt, 16 marca 2018 18:55
Post
autor: dtr-invest » pt, 16 marca 2018 19:01
Ja mam ten problem, ale w lokalizacji "Usługa-Aplikacja komputerowa" nie mogę znaleźć serwera Reset2.
-
Edzia
-
- Posty: 122
- Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: Edzia » pn, 19 marca 2018 12:36
Jeśli w katalogu "Usługi - aplikacja komputerowa" nie ma SQL Server (Reset2) tzn., że nie został on zainstalowany przy instalacji naszego programu.
Aby zainstalować wersję Servera SQL należy z naszej strony pobrać demo programu i wybrać instalację szczegółową zaznaczając tylko pole przy Serverze SQL (MSSQL..) lub wykonać instalację Servera SQL ze strony Microsoftu w zależności od systemu operacyjnego 32 czy 64 bit.
W razie dalszych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem nr tel.: 71 3828702.
-
eldreso3
- Posty: 1
- Rejestracja: czw, 29 marca 2018 11:34
Post
autor: eldreso3 » czw, 29 marca 2018 11:35
A jeżeli powyższe kroki nie pomogły?
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » pt, 30 marca 2018 9:07
Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu.
Tel 71 38 28 702
-
endriu5
- Posty: 27
- Rejestracja: wt, 08 listopada 2016 14:23
Post
autor: endriu5 » wt, 03 lipca 2018 9:34
W start -> wyszukaj wpisz sql i wybierz SQLServerManager11 otworzy się okienko potem SQL Server Services i SQL Server jeśli ma czerwony kwadracik i dopiskę Stopped trzeba kliknąć prawym klawiszem i start. Często po aktualizacjach systemu mi też zatrzymuje server.
-
tytuseek
- Posty: 1
- Rejestracja: pn, 04 marca 2019 11:11
Post
autor: tytuseek » pn, 04 marca 2019 11:13
eldreso3 pisze:A jeżeli powyższe kroki nie pomogły?
Mam dokładnie ten sam problem, przy nowej instalacji (wymiana dysku w komputerze / reinstalacja systemu W10) program nie zakłada bazy SQL i wyrzuca komunikat błędu.
Jakaś podpowiedź co może być nie tak?
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » wt, 05 marca 2019 8:34
W przypadku instalacji naszych programów na dopiero-co-zainstalowanych systemach operacyjnych (szczególnie - Windows 10) sugerujemy najpierw upewnić się, że wszelkiego rodzaju aktualizacje tego systemu (a, proszę uwierzyć, ściąga się ich od razu bardzo, bardzo dużo) zostały wykonane, a system wielokrotnie uruchomiony ponownie.
Najczęściej właśnie nieprzeprowadzone do końca aktualizacje systemu W10 (menu start - sprawdź czy są aktualizacje) powodują problemy z dostępem do Microsoft SQL Server na którym nasze programy usiłują tworzyć bazy danych.