Potwierdzenie wystawienia delegacji
Potwierdzenie wystawienia delegacji
Zgłaszam następujący problem:
Wystawiając pracownikowi delegację, nie zawsze otrzymuję komunikat, czy wysłać wiadomość o jej wystawieniu pracownikowi (na adres e'mail). Podobnie jest przy zatwierdzeniu rozliczenia tej delegacji. ZAZNACZAM, że każdy pracownik ma wpisany w systemie adres e'mail. Automatyczne wysyłanie wiadomości do pracownika, że delegacja została wystawiona, nie jest aktywna przy każdym pracowniku.
Wystawiając pracownikowi delegację, nie zawsze otrzymuję komunikat, czy wysłać wiadomość o jej wystawieniu pracownikowi (na adres e'mail). Podobnie jest przy zatwierdzeniu rozliczenia tej delegacji. ZAZNACZAM, że każdy pracownik ma wpisany w systemie adres e'mail. Automatyczne wysyłanie wiadomości do pracownika, że delegacja została wystawiona, nie jest aktywna przy każdym pracowniku.
A czy serwis miał możliwość sprawdzenia tego na konkretnej bazie programu przesłanej do serwisu czy tylko telefonicznie? Telefonicznie nie daje się niektórych rzeczy wyjaśnić.wanda pisze:Niestety serwis nie znalazł przyczyny opisanej przeze mnie sytuacji.
Niestety funkcja potwierdzania wystawionej delegacji, zatwierdzenia rozliczenia kosztów delegacji, zatwierdzonego urlopu działa wyrywkowo.