Witam,
podczas próby eksportu zestawienia wg klucza pojawia się komunikat I/O error 123 i eksport zostaje przerwany. W czym tkwi problem? Do tej pory nie mieliśmy problemu z tym eksportem.
Error 123
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Witam,
proszę:
1)
uruchomić program w trybie administratora (tj. proszę kliknąć prawym przyciskiem myszy na skrócie od programu i wybrać polecenie "Uruchom jako administrator... "),
2)
wskazać inne miejsce na dysku, gdzie ma być zapisany plik eksportowy, przy czym użytkownik musi posiadać uprawnienia do zapisu w tej lokalizacji,
3)
ewentualnie sprawdzić, czy nazwa pliku i/lub folderu w ścieżce jest prawidłowa.
Pozdrawiam.
proszę:
1)
uruchomić program w trybie administratora (tj. proszę kliknąć prawym przyciskiem myszy na skrócie od programu i wybrać polecenie "Uruchom jako administrator... "),
2)
wskazać inne miejsce na dysku, gdzie ma być zapisany plik eksportowy, przy czym użytkownik musi posiadać uprawnienia do zapisu w tej lokalizacji,
3)
ewentualnie sprawdzić, czy nazwa pliku i/lub folderu w ścieżce jest prawidłowa.
Pozdrawiam.