Witam
od jaiś 2-3 tygodni mam problem z wysyłką maili do klientów z wynikami. Zawsze mozna było to ustawic przez domyslny program pocztowy. obecnie przestało to działać. Serwer RESET2 równiez nie żyje. Pozostają ustawienia własne. Czy będzie istaniała mozliwośś sprawdzenia dlaczego wysyłka przez program domyslny nie chce działać lub jak ustawic na stałe DW przy wysyłce własnymi ustawieniami pocztowymi?
wysyłka wyników
- maciejg
- Posty: 90
- Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Re: wysyłka wyników
Witam,
sugeruję kontakt z serwisem w celu zdiagnozowania problemu.
Problem może leżeć po stronie klienta pocztowego, gdyż wykonałem próbną wysyłkę i u mnie lista płac została wysłana poprawnie.
Adres email DW można dołączyć w ustawieniach firmy:
zbiory>wybór firmy>pozycja>parametry > kadry
sugeruję kontakt z serwisem w celu zdiagnozowania problemu.
Problem może leżeć po stronie klienta pocztowego, gdyż wykonałem próbną wysyłkę i u mnie lista płac została wysłana poprawnie.
Adres email DW można dołączyć w ustawieniach firmy:
zbiory>wybór firmy>pozycja>parametry > kadry