Blad w przelewach przy "export do systemu bankowego&quo

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
kolo86
Posty: 2
Rejestracja: czw, 24 kwietnia 2008 12:02

Blad w przelewach przy "export do systemu bankowego&quo

Post autor: kolo86 » czw, 24 kwietnia 2008 12:06

Witam,

podczas exportu przelewów od systemu bankowego wyskakuje błąd "TmpBisT: Field '@IOdbiorca' not found"

proszę o jakąś rade ?? :)
Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 61
Rejestracja: śr, 12 września 2007 12:13
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Mirek » czw, 24 kwietnia 2008 14:15

Możliwe, że program antywirusowy zablokował dostęp do tabeli. Należałoby zrobić wykluczenia skanowania plików R2Płatnika w programie antywirusowym.
Ponowne uruchomienie programu lub jego aktualizacja powinna temu zaradzić.
kolo86
Posty: 2
Rejestracja: czw, 24 kwietnia 2008 12:02

Post autor: kolo86 » czw, 24 kwietnia 2008 14:42

Aktualizacja pomogła :):))

Dzięki.
ODPOWIEDZ